Talam RPG

RASY

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

RASY

Pisanie by Administrator2 on Wto Gru 09, 2014 4:07 pm

Tutaj rozpiszę wam rasy z podziałem na kategorie... Czyli normalne- takie które dostajemy gdy tylko napiszemy poprawne KP (im lepsze KP tym lepszy start w grze... ), Specjalne- czyli postacie w grze trudne, które mają trochę większe możliwości w niektórych dziedzinach jak i równie mają pewne ograniczenia, I na koniec Humanoidy- czyli mieszanki ludzi ze zwierzętami (wyjątek to Alogus), są to postacie uzyskiwane w czasie gry i otrzymują je tylko dobrze i poprawnie piszący gracze... Postać taką można uzyskać bez wcześniejszej gry postacią nie przemienioną gdy to jest np. drugie konto a na pierwszym wykazujesz się kreatywnością itp...
To tyle na temat kategorii... Jak za chwilę się przekonacie nie ma czegoś takiego jak istota idealna, każda ma wady i zalety... Oczywiście w każdym przypadku mogą podczas gry jakieś odstępstwa...

Rasy tzw. normalne...
[N]Człowiek:
Istota wielce uniwersalna oraz bardzo rozbieżnym wyglądzie. Można spotkać małych, dużych, grubych chudych, o włosach ciemnych, jasnych. Da się rzec- do wyboru, do koloru... Są młodzi, przez to lekkomyślni, roztrzepani... Po prostu ludzie. Również charaktery są bardzo różne. O istot złych, przez dobre, po neutralne. Człowiek nie ima się żadnego konkretnego zajęcia oraz nie unika kooperacji z innymi rasami lub nawet ze zwierzętami...
+ jest uniwersalny
- jest młoda i mało żywotna rasa
[ND]Elf (pół elf): Rasa, długowieczna o długiej historii, której początki pamiętają jeszcze starsze osobniki tej społeczności. Niektórzy pamiętają szum wiatru w zagajnikach, które obecnie są puszczami. Pamiętają bieg strumieni, które już dawno wyschły. W różnych książkach, różnie opisywane. Na Talamie to wysokie stworzenia z dużymi oczami i szpiczastymi uszami. Są to spokojne zżyte z naturą istoty, które dążą do perfekcyjnego władania magią oraz spokojnej egzystencji z naturą...
+ duża i długa żywotność, dobra znajomość magii
-nie konfliktowość, fanatyczne zachowanie tradycji
[NZ] Drow: Można powiedzieć, że to te złe elfy... Zło jest jednak pojęciem względnym. Każdy ma inne poczucie zła i dobra (choć na ogół podstawy prawa naturalnego, są takie same). Drowy są wyklęte jedynie przez rasę Elfów bo wyłamały się z ich reguł. Jakich? Teraz już nikt nie pamięta, czy rzeczywiście było to coś poważnego... Często jednak Elfy, znudzone swoim prawym, spokojnym, idealnym życiem na własne życzenie przechodzą mroczny i bolesny rytuał, by moc się nieco... zabawić. Jedynie co je różni od zwykłych elfów to fakt, iż żyją mniej spokojnie...
+spryt oraz zręczność
-są przeklęci
[NZ] Ork (pół ork) :  Wielka, nieładnie pachnąca istota. Działa instynktownie i z małą rozwagą. Uwielbia się bić, gdyż jest do tego dostosowany. Nie należy do inteligentnych ras, aczkolwiek da się z nim, na nie do końca trudne tematy, porozmawiać... Żyje głównie w hordach lub błąka się po świecie samotnie. Jego przewagą niewątpliwie jest siła. Jednak po co został stowrzony... bogowie wiedzą. Nie ma nic wspólnego z naturą (oprócz tego, że kocha ją niszczyć), dlatego też nie może być np. druidem...
+ duża żywotność podczas walk, oraz siła
-mała inteligencja
[N] Krasnolud: Mała, gruboskórna, brodata i w ogóle taka... owłosiona istota. Metr pięćdziesiąt zachłanności i pychy. Żyje pod ziemią w swoich kopalniach i pracowaniach... Krasnoludy dzielą się na cztery grupy społeczne: wojownicy, górnicy, inżynierzy oraz starszyzna. Są pomysłowi oraz bardzo zorganizowani. Największe banki są w posiadaniu właśnie tej rasy. Posiadają również największe brzuchy, mogące pomieścić olbrzymie ilości piwa. Kochają zabawy (i piwo), tunele (i piwo), przechwalać się (i piwo).
+ kreatywność (inżynieria), majętność (nie zawsze)
- pycha, wolne ruchy
[N] Goblin: Czasami zobaczyć można słowo Goblin, jako zamiennik nazwy Ork. Nic bardziej mylnego! Te rasy mają ze sobą niewiele wspólnego. Małe i zwinne istoty, które wyglądają trochę jak wyrośnięte jaszczurki, o budowie człowieka, z elfimi uszami Very Happy. Skąd ta hybryda... Są mistrzami w wyrabianiu pięknej i zabójczej broni, która osiąga kolosalne ceny... C.d walki to bardzo dobrze radzą sobie wszelką bronią rzucaną oraz sztyletami. Niestety są mało żywotne w walce;
+ inteligencja, zwinność
- strachliwe, łatwo je zabić (mała obronność)
[N] Niziołek: Na pewno spotkaliście się z określeniem Karzeł, czy Hobbit. To właśnie one. Kędzierzawe włosy, szpiczaste noski, małe oczka... Równie niewielka istota co goblin, lecz już o bardziej ludzkim wyglądzie... Niziołki są zazwyczaj łotrzykami ponieważ prawie wszystko im się klei do długich, zwinnych palców, nikt nie zmierzył czy szybciej pozbawiają biżuterii, czy życia... Rasa ta jest uznana za bardzo muzykalna i niezorganizowaną, każdy żyje sam sobie...
+ zwinne palce, chiche poruszanie się
- nie organizacja, mała żywotność

Rasy Specjalne:
[Z] Demon:
Każdy wie jaki jest demon. Na pewno wiele dobrego powiedzieć o nim się nie da. Jeśli są dobre, to tylko i wyłącznie dla własnych celów. Zły, przeklęty, ale za to dla śmiertelników (jak przybierze ich postać) cholernie ponętny. Umie się przemieszczać gdzie chce i jak chce, i zmieniać postacie... Każdy demon umie zawładnąć umysłem ofiary jednak jedynie te wyszkolone zrobią to na zawsze...
+ silne moce
- wyklęta istota
[D] Anioł: Skoro istnieje zło, musi istnieć i dobro. Te dwie rzeczy wzajemnie warunkują swoje istnienie. Dlatego jest również Anioł. Istota dobra i dobrem emanująca, o pięknych, jasnych włosach i iskrzących skrzydłach, które w razie potrzeby potrafi ukryć. Na Talam schodzi pomagać i ochraniać przed złem. Również może się teleportować, a jego specjalną mocą jest tzw. błogosławieństwo... Postać względnie trudna (zależy dla kogo) .
+ silne moce
- zbytnia wiara w dobro
[N] Wiedźmin Mutant zrobiony z człowieka. Powstaje po wtłoczeniu w niego olbrzymiej ilości eliksirów, masie ćwiczeń, zaklęć, specjalnych ziół. Nielicznym udaje się przeżyć rytuał przejścia na Wiedźmina. Większość umiera po jednej z wielu prób, Ci którzy przeżyją... ciężko nazwać ich ludźmi .. Istna maszynka do zabijania, lecz nie istot normalnych tylko do bestii potworów itp. Wiedz, że jednak wiedźmin może swoje umiejętności wykorzystać przeciwko tobie... Tak na boku jest to postać najtrudniejsza do uzyskania jak i jedna z trudniejszych  do grania...
+ sztuki walki i żywotność
- samotnik, zachłanna neutralność
[N] Alogus: Istota o korpusie człowieka (Alogus Oriona) lub elfa (Alogus Saturna) i o reszcie tułowia konia lub pegaza. Czasem mylnie nazywana Centaurem, jednak jest mniej dzika niż jej prehistoryczni kuzyni, którzy dawno wymarli, gdzieś w głębokich lasach. Mają wspólnego przodka... Rasa bardzo stara i w pewnym sensie magiczna bo umie przewidywać przyszłość... Bardzo dobrze włada wszelaką bronią. Alogusy żyją w samotnych grupach jednak są w stanie egzystować z innymi rasami. Plemiona Oriona i Saturna  żyją między sobą w harmonii i pokoju...
+ magiczny wojownik (nie mylić z magiem)
- samotne grupy, lekkie odtrącenie świata
[N] Dusza: Ciężko określić duszę. Nie określa jej żaden ze znanych nam wymiarów. Może błyszczy. Może przyjąć normalną postać. Jest niematerialna. Chyba. Wiele pewności nie ma.Tą istotą można się stać TYLKO I WYŁĄCZNIE podczas gry.

Humanoidy/ Postacie przemienne:
Humanoidów i Postaci przemiennych jest mnóstwo. Zależą tylko od waszej inwencji. Bez problemu przyjmiemy człowieka-jeża jeżeli tylko będzie ładnie wyjaśniona jego "moc". Duża szansa na zostanie humanoidem jest w trakcie gry, dlatego kp takich postaci, nie będzie często przyjmowane. Lepiej przed jego zgłoszeniem napisać do admina. Nie każdy może dostać tak wymagającą postać!
Najbardziej znane (które znajdują się od początku w spisie) to:
a) Wilkołak- Jest bardzo silny. Zachowuje pewne cechy wilcze (charakteru), ale zmienia się tylko podczas pełni w stworzenie większe i bardziej niebezpieczne niż zwykły wilk. Pożera głównie zwierzęta (ale nie tylko).
b) Kotołak- Może zmieniać się raz na jakiś czas w dowolnego kota, jest zwinny, ale nie tak silny jak wampir, czy wilkołak.
c) Wampir- Jest szybszy niż wilkołak, ale słabszy. Nie przepada za światłem dziennym, ale może na nim przebywać. Ma jasną cerę i rozszerzone źrenice. Tylko opanowane osobniki potrafią powstrzymać się od wypicia krwi w czasie głodu.

Legenda:
[N]- postać neutralna
[ND]- postać neutralnie dobra
[NZ]-postać neutralnie zła
[D]- postać dobra
[Z]- postać zła

W związku z tym postać zła nie może egzystować z dobrą a neutralnie zła raczej nie będzie przebywać z postacią neutralnie dobrą, lub dobrą Very Happy
Potwierdzając przeczytanie tej zasady przy rasie naszej postaci wpisujemy jej literkę jej ustosunkowania Very Happy
Pozdrawia Administracja

Administrator2
Admin
Admin

Posty : 202

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach