Talam RPG


Join the forum, it's quick and easy

Talam RPG
Talam RPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Ragnarok

3 posters

Go down

Ragnarok Empty Ragnarok

Pisanie by Ragnarok Pią Wrz 06, 2013 1:02 pm

Wzór na KP:
1. Imię:Ragnarok
2. Wiek:35
3. Rasa:Ork
4. Profesja:Berserk
5. Ekwipunek i Broń Duża metalowa tarcza z wybitą czaszką na przodzie, Młot jednoręczny jednakrze większy i cięższy niż normalny ponieważ to orczy młot, Hełm metalowy.
6. St. Nieb.: Oby dużo Very Happy
Ataku: 4
Obrony:3

7. Wygląd:Jestem wysokim zielono skórnym orkiem. Jestem umięśniony. Jedyne co noszę z pancerza to rękawice metalowe hełm, jeden lewy naramiennik i nagolenniki. Chodzę z gołą klatą na której mam liczne tatuaże orcze oraz naramiennik. Mam długie czarne włosy a w uszach masywne kolczyki. Na prawym kle mam pierścień. Mam brązowe skórzane spodnie i wysokie skórzane buty.